Torba Yasası Bağkur Prim Borcu

Torba Kanunu olarak bilinen Kanun içerisinde sosyal güvenlik borçları yeniden yapılandırılmaktadır. Prim borcu olupta yeni borçlarını öğrenmek isteyenler için kamudanhaberler.com un basit hesabı...

Torba Kanunu ile Prim Borçları Ne Kadar Azalıyor?

Prim alacaklarında gelen yapılanma
2010 Kasım ayı ve önceki aya ait tahakkuk etmiş ancak ödenmeyen prim, işsizlik, sosyal güvenlik destek primi, isteğe bağlı, topluluk, özel bina asgari işçilik prim borçları,
2010 sonuna kadar fiilleri nedeniyle uygulanıp ödenmeyen idari para cezaları,
2008 Mayıs ve Ağustos aylarındaki yeniden yapılandırılıpta ödememe veya başka nedene bağlı bozulan borçların tekrar ihyası,
Bağ-Kur (5510 4/b)’luların 5510 sayılı Kanunun Geçici 17. Maddesine bağlı prim ödememe nedeniyle durdurulan sigortalılık sürelerine ait borçlar,
Genel olarak TEFE/ÜFE aylık bazda değişimi esas alınarak yeniden yapılanmaktadır. Böylece alacakların gecikme cezası ve zammından borçlular kurtulmuş olmakta.
Konu ile ilgili yorum yazabilirsiniz... Yorum Gönder

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam bir sorum olacak...vergi borcumu ödedim...bağkur borcum kaldı 3300 tl bunun 600 tl si gecikme faizi.... bu faiz düşecekmi?
saygılar teşekürler

tan_3007@hotmal.com dedi ki...

merhaba hocam ben 16/01/1996 da bagkura girdim ben 375tl yatırdım şimdiye kadarda ödemedim maddi durum dan dolayı şimdi ise 65000 tl oldu torba yasasın ca bu durum 39.500 ceza diye yazmış bana bir yardımcı olurmusunuz tşkl

Yorum Gönder