Bağkur Sorgulama

Bağkur Sorgulama işlemleri için adımları uygulayınız.

Yeni uygulanmaya geçen sistem ile Bağkur Borç Sorgulama modülünü kullanmak için e-Devlet Şifresine ihtiyaç vardır.



  • Sisteme Giriş yapmak için tıklayınız

  • e-Devlet şifrem yok nasıl şifre alabilirim bilgi almak için tıklayınız

    Eski Sistem ( Geçerli Değil )

    Bağkur Hizmet Dökümünü sorgulamak için adımları uygulayınız yeterli olacaktır.

    * İlgili bağlantımızdan Bağkur resmi sitesine bağlanın.

    * BAĞ-KUR NUMARANIZI yandaki kutucağa yazın

    Son işlem olarak, “Ara” tuşuna basınız.

    Bağkur Hizmet Dökümü



  • Konu ile ilgili yorum yazabilirsiniz... Yorum Gönder

    11 yorum:

    Osman dedi ki...

    Eski sistem ile ne güzel bakıyorduk şimdi bir çok tefarat çıktı neyse aldım e-devlet şifremi siteniz aracılığla sorgulama işlemini yaptım. Yardımlarınız için sağolun bir çok sitede yalan yalan sorgulama sayfaları var sizinde çalışıyor.

    İyi günler...

    Adsız dedi ki...

    sacma sapan bir siteniz var.Ne kadar zor yarım saattir bagkur sorgulamayı yapamadımç

    Adsız dedi ki...

    dcv rf

    Adsız dedi ki...

    tgrfv

    Adsız dedi ki...

    illa borcumuzu paraylamı bakıcaz şiddetle kınıyorum

    Adsız dedi ki...

    ben almanya dan ben 10,01,1969 dogumlu tarihim ve 1978 de almanyaya geldim ne zama n emekli olabilirim ve ne kadar ödemem lazim lütfen yardimci olun

    Adsız dedi ki...

    bn yiyedim böyle devlet şifresini iki saatte bir bagur dükümüne bakamadım eski sistem bundan cok iyidi eski sisteme gecmek istiyorum

    Adsız dedi ki...

    bende eskı sısteme gecmek ıstıyorum 50 yasından sonra bılgısayar ogrendık az cok beceremıyorum 2 saatır arastırıyorum kırk dereden su getırtıyo bu yenı sıstem ne bıcım ıs ya

    Adsız dedi ki...

    saçmasapan sistem yarım sattir uğraşıyorum bağkur sorgulaması yapamadım e devlet şifrem var

    Adsız dedi ki...

    sıstem cok guzel ama tam yarım saat oldu bır turlu sorgulama yapamadım sıfremde elımde ama nerelere sakladınız bu sorgulamayı bunun kolay yolu yokmu herkezden elestırı almıssınız kolay yollarını neden bulmuyonuz acaba eskıye sıstemın kolaylıgını sımdıde yapsanızya

    Adsız dedi ki...

    neden sorulara cevap yazmıyorsunuz

    Yorum Gönder