Bağkur’lu Eski Yılları Ödeyebilir Mi?

Bağkur Borç Sorgulama.gen.tr güncel haberler bölümü. Bağ-Kur’lu eski yılları ödeyebilir mi?

Torba Kanunla prim borçlarına ödeme kolaylığının sağlanacak olması, bir çok kişiyi de hizmetlerini canlandırma yoluna itiyor. Okurumuz Reşat Çınar’da, “1996-2000 yılları arasında vergi mükellefi idim, vergi borcum yok. O yıllarda Bağ-Kur’a kaydım yapılmadı. Önceden Bağ-Kur kaydım var. Torba tasarıda borçlanma imkanım var mı?” diyor.

4.10.2000 tarihine kadar Bağ-Kur sigortalısı olması gerektiği halde, Bağ-kur kaydı yapmayanların sigortalılık hakları kaybolmuştu. Yine 1.10.2008 tarihine kadar tarihine kadar Bağ-kur sigortalısı olması gerektiği halde, Bağ-Kur kaydı yapmayanların sigortalılık hakları da 1.10.2008 tarihinden başlatılmaktadır.

Okurumuzun 1996-2000 yıllarından önce Bağ-Kur kaydı olduğu için 1996-2000 yılları arasında vergi kaydını belgelendirdiğinde bu döneme ilişkin Bağ-Kur sigortasını ödeyebilir.
Konu ile ilgili yorum yazabilirsiniz... Yorum Gönder

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben suna 1997 vergi mukelefi oldum ancak bağkura kayıt yapilmadı tekrar ikibin üçte tekrar ğirişim oldu bu konuyla ilgili beni aydinlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkurler

Adsız dedi ki...

aslında bilmem gereken bir durum var. 92 yılında başlanan bir bağkur var 2 yıl ödeme yapılmış. sonra 18 yaş altı güvencasi için bu yıl kapatılmış bu af yasası bu gibi durumları kapsıyormu?

Adsız dedi ki...

aslında bilmem gereken bir durum var. 92 yılında başlanan bir bağkur var 2 yıl ödeme yapılmış. sonra 18 yaş altı güvencasi için bu yıl kapatılmış bu af yasası bu gibi durumları kapsıyormu? teşekkürler

Yorum Gönder